Πολιτική Ποιότητας – Προστασίας Περιβάλλοντος – Ασφάλειας στην Εργασία

Η Εταιρεία

Η εταιρεία TELEGLOBAL E.E. ιδρύθηκε στα Ιωάννινα το 2007, με αντικείμενο εργασίας την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, ανάπτυξης, εγκατάστασης, διαχείρισης και τεχνικής υποστήριξης έργων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα, υλικό (hardware), λογισμικό (software), συστήματα υπολογιστών και τεχνολογίες πληροφορίας, καθώς και κατασκευή και συντήρηση έργων οπτικών ινών).

Πολιτική Ποιότητας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Ασφάλειας

Η Διοίκηση της TELEGLOBAL E.E. έχει επιλέξει ως μέσο για τη συνεχή ανάπτυξή της μια σαφώς καθορισμένη Πολιτική για την Ποιότητα, την Προστασία του Περιβάλλοντος και την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία. Μέσω αυτής εκφράζεται η δέσμευση της Διοίκησης για παροχή ασφαλών και ποιοτικών υπηρεσιών που καλύπτουν τις απαιτήσεις των πελατών και την ισχύουσα νομοθεσία, όπως αρμόζει στο όνομα και τη θέση της εταιρείας στην αγορά.

Συστήματα Διαχείρισης

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, η TELEGLOBAL E.E. έχει σχεδιάσει, αναπτύξει και εφαρμόσει:

  • Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2015
  • Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001:2015
  • Σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία ISO 45001:2018

Βασικές Αρχές Πολιτικής Ποιότητας

  • Επίτευξη και διατήρηση της ποιότητας και ασφάλειας των υπηρεσιών στο επίπεδο που υπόσχεται η εταιρεία, με χρήση της καλύτερης διαθέσιμης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας.
  • Παροχή υπηρεσιών εντός των συμφωνημένων προθεσμιών και όρων.
  • Ενημέρωση πελατών και προγραμματισμός βελτιώσεων σε θέματα ποιότητας, ασφάλειας και περιβάλλοντος, με βάση την ανάδραση από αυτούς.
  • Συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση προσωπικού για ενίσχυση της συνείδησης ποιότητας, περιβαλλοντικής υπευθυνότητας και εξειδίκευσης.
  • Συνεχής προσπάθεια για περιορισμό παραπόνων και μη συμμορφούμενων υπηρεσιών.
  • Διάθεση επαρκών οικονομικών και ανθρώπινων πόρων για την υποστήριξη διαδικασιών που αφορούν ποιότητα, περιβάλλον και ασφάλεια στην εργασία.
  • Προαγωγή βελτιώσεων στην ενεργειακή απόδοση, τη χρήση φυσικών πόρων και εφαρμογή στρατηγικών ελαχιστοποίησης αποβλήτων και ανακύκλωσης.

Δέσμευση

Η διαρκής βελτίωση και η ενίσχυση της ειλικρινούς και εποικοδομητικής σχέσης με τον πελάτη αποτελούν πρωταρχικό στόχο της εταιρείας. Επιδίωξη είναι η παροχή της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και σε επίπεδο ενημέρωσης.

Ιούλιος 2025

Δασούλας Παναγιώτης